Eight weeks to go

Idag är det åtta veckor tills jag åker. Åtta veckor, förstår ni? Det gör jag inte jag. Antar att dem flesta som läser bloggen känner mig. Men tänkte att det var på tiden att ni som inte gör det fick lära känna mig lite mer så here we go! Jag heter Anni och kommer från Halmstad där jag bott under hela min uppväxt. Har spelat fotboll sen jag var 10 och gick även en fotbollslinje på gymnasiet. Tog studenten detta året och har sen dess jobbat på dagarna på ett café och nätterna på en nattklubb. När jag inte jobbar umgås jag med mina fantastiska vänner eller med min familj.
 
Ja, det var väl det lite basic. Om ni vill ha lite inside information kan jag berätta att jag är rädd för katter, kan besitta Sveriges sämsta lokalsinne, är en extrem nattuggla och älskar fläskpannkaka! Det var det! Nu kör vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0