@Starbucks

Nej nu får jag försöka styra upp bloggen lite! Har varit en händelserik helg och mindre händelserik vecka. Ganska stora kontraster att vara hemma om man säger så. Idag har jag varit på en skola med danska Sofie för att kolla om det fanns några intressanta kurser. Hade en spanskakurs som började på fredag, vad tycker du Malin? Borde jag ta upp spanskan igen? Haha. För er som inte vet så var jag kanske inte den bästa i klassen om man säger så.

 
En gång när vi hade ett prov och jag inte förstod så försökte jag blunda och se boken framför mig, läraren skrek då över hela klassen att "LÄGG NER MOBILEN ANNI". Okej, aningen överdrivet men det var väl ungefär den nivån jag var på. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahaa!

2013-04-18 @ 08:21:29
URL: http://fridiisd.blogg.se
Postat av: Malin

Haha go for it! Tycker verkligen att du ska ta upp det igen "partypinglan" ;-) Vi som var så himla duktiga!

2013-04-18 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0