Hundra

Igår var det hundra dagar sedan jag åkte till USA. Känns ganska mycket när man säger så! Sitter på starbucks (surprise) och köpte med mig lite brunch bestående av choklad och iskaffe. Bra så. Vaknade och mådde åt helvete rent ut sagt. Detta kan inte bara vara allergin alltså, tror jag har en sjukdom på G. Kände däremot att jag inte har tid med det så gick upp och nu försöker jag ignorera det så gott som det går.
 
Sitter här och nyser hela tiden så funderar på att dra mig strax då jag kanske inte är den fräschaste på caféet för tillfället... Annars fick jag precis reda på att Adam kommit in på Engelska skolan i Halmstad och börjar utan att känna någon, kan ju ha världens modigaste lillebror! Ha det gott HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0