This weekend

Vilken bra helg det blev! I fredags hängde jag ju med Sofie på ett mysigt sushiställe, grym tjej och grym mat. Sen i lördags kände jag för att turista lite. Har ju ändå bott här i 3 månader så känner att det är dags att börja äta på lite andra ställen än cheesecake factory, fika på lite andra ställen än Starbucks osv. Haha nej så illa är det väl inte men drog mig i alle fall till North Beach (little Italy).

 

Det är som en liten stad i staden med massor utav mysiga caféer och restauranger som är Italienska. Bilderna är dock från chinatown. Hade med mig datorn så skypeade med mamma samtidigt som jag satt ner och åt glass på en uteservering. Kändes rätt gött måste jag säga. North Beach är nog hittills min favorit del utav San Francisco! Hängde kvar i stan tills kvällen då Johanna kom in efter hon slutat så satte vi oss ner på en restaurang. Sov sedan hos Johanna och denna dagen har gått åt till att planera inför Vegas och shoppa! Tack livet för denna helg :) Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir att du haft en bra helg! Puss

Svar: Puss min fina <3
usanni.blogg.se

2013-04-08 @ 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0