Bra söndag đŸ‡ș🇾

 

 

Idag tog jag barten in till San Francisco för att trÀffa Maja! Alltid lika kul att hÀnga med henne och idag körde vi all in pÄ cheesecakes. SÄ otroligt goda dem Àr alltsÄ. Blev Àven lite shopping, lunch i North Beach osv! VÀldigt bra dag att avsluta helgen pÄ :)

 

Imorgon Ă€r det mĂ„ndag och första gĂ„ngen för mig pĂ„ fotbollen. Jag Ă€r SÅ nervös? FörstĂ„r inte. Kan knappt sova alltsĂ„. Är bĂ„de killar och tjejer jag spelar med men mycket mer vet jag inte.... KĂ€nner just nu att jag bara vill fĂ„ morgondagen överstökat. I'll keep you posted! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh lycka till pĂ„ fotbollen, hĂ„ller tummarna :D

Svar: Tack finis!! Jag Àr vÀldigt sugen pÄ en skypedejt med dig! Puss
usanni.blogg.se

2013-08-26 @ 12:50:05
Postat av: Anonym

/stina ;)

2013-08-26 @ 12:50:55
Postat av: Sannaaaa

HallÄ? Va Àr det dÀr för cheesecake? Seriously den ser ju sagor ut?? Nyfiken tjej krÀver svar!!

Svar: Först och frÀmst har vi nykomlinen S'mores (otroligt god), sen min favorit som Àr nÄgot med peanutbutter i, HEAVEN, seriöst!
usanni.blogg.se

2013-08-27 @ 08:21:16

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0