Iphone skal

Snygg kompis i Walnut Creek!

Blev en riktigt bra onsdag. Slutade redan fyra så hann med ett och annat. Bland annat signa upp mig på en ritkurs för mina credits. Så det blir målning och fotboll denna höst som gäller! Känns bra. Sen åkte jag in till Walnut Creek och lämnade tillbaka en tröja och nu ska ni få höra vad jag köpte.... Ett mobilskal. Har tjatat om att jag måste köpa det i säkert 4 månader men av någon anledning aldrig gjort det. Så har gått runt med troligtvis det fulaste skalet jag någonsin har sett. Utan att överdriva! Det är ett rosa gummiskal (för iphone 3 dessutom, har 4) som på baksidan har ränder i olika färger.... Julia gav mig det, haha.
 
Sen blev det en löprunda och nu på kvällen var vi hemma hos en tjej som är ny au pair här i närheten. Riktigt trevlig kväll med nya au pairer jag inte träffat innan. Plötsligt hörde jag dock att kudden jag lutade mig mot sprack lite så tog fram den och då hade HELA sidan spruckit upp och ut kom innehållet? Bara mig det händer. Nu ska jag sova. Puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

YEahhh! Det var på tiden fining! Måste visa mig resultatet (det tog ju ändå 3 månader att hitta det) :D PuzZZZZZ o Krammm Miss UUUU soooo! <3

2013-08-15 @ 17:02:30
Postat av: Frida

Håller med Lovisa! Så stolt över dig Anni, inte en dag försent ;) puss

2013-08-16 @ 07:49:34
URL: http://fridiisd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0