Lycka

Här har ni definitionen på lycka! Frida, San Francisco och konsert. Alltså gårdagen var utan tvekan en av dem bästa kvällarna/dagarna sen jag kom hit. Åkte in till San Fran och mötte Frida, satte oss och tog en fika och köpte biljetterna till konserten. Det var Gavin DeGraw, The Script och Train som hade en konsert tillsammans. Fattar ni den trion eller? 

 

Gavin DeGraw började sjunga och när han gick ut i publiken trodde jag på riktigt att jag skulle dö. Vet inte hur många gånger jag sa det igår: "Nej Frida nu dör jag", haha. Sen var det The Script och sångaren gick också ut till publiken, även sångaren i Train. Mäktig show med grym musik och sällskap! TACK LIVET är nu redo för denna vecka. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0