Torsdag

Häj! Ligger och kollar Ellen Degeneres. Har blivit en kvällsvana då min värdmamma spelar in dagens avsnitt varje dag. Annars idag har vi inte gjort mycket! Körning som vanligt och sen var jag och Julia och handlade. Skulle köpa fisk och i och med att jag bara skulle köpa 4 bitar kollade jag inte vad det kostade. Bad om 4 bitar och när han gav mig det såg jag priset..... 43 dollar?!?!
 
Alltså ungefär 300 spänn för 4 bitar fisk. Fick lämna tillbaka den, haha. Ja, det är väl dagens händelse. Händer inte så mycket i mitt liv här för tillfället. Imorgon kommer i alle fall Lollen, Mary och Agge och då blir det barbecue hos mig på kvällen! Jobbar kväll nämligen så blir perfektoooo. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0