Tuesday

SAKNAR HENNE <3
Hejhej! Idag började barnen i skolan så jag drog till Starbucks, standard! Nej men denna termin kommer jag ju att ha fotbollen + målningskursen (haha dör, får se hur den går..) så blir nog inte lika mycket häng här. Idag är jag däremot helt död så ska hem och sova efter jag druckit upp lemonaden.
 
Förövrigt känner jag att jag vekligen börjat komma in i de amerikanska matvanorna, haha. Igår när jag pratade med pappa på viber så frågade han var jag gjorde, "äter lunch". Så kollade jag så satt jag där med en läsk och chockladbar, haha. PuzZ

Kommentarer
Postat av: Issa

Hahahahahahhahahhahhahaha sååå amerikanskt! Min "lunch" består ibland av lite yogurt, nån chokladbit och en riskaka! Inte konstigt dom är så besatta av snacks, man blir ju inte mätt av "maten"!

Svar: Hahaha JAG VET! Det är värdelöst. Direkt efter man käkat sin så kallade lunch är man nästan bara mer hungrig....
usanni.blogg.se

2013-08-28 @ 04:27:50
Postat av: Malin

Saknar DIG!! Buhu, orkar inte vänta tills januari tills jag får se dig igen <3

Svar: Inte jag heller :( :( saknar dig <3 <3
usanni.blogg.se

2013-08-28 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0