Denna trötthet

Alltså jag vet inte vad det har varit med mig idag. Har varit så himla trött hela dagen. Även fast jag gick och la mig i hyffsad tid igår! Tagit varje tillfälle i akt att ta en powernap. Som när barnen var på mandarin, väntade utanför i bilen och hissade ner sätet och satte alarmet. Ge mig LA och semester!
 
Gjorde första ordentliga löprundan sen jag kom hit idag, så kan vara det som gjort mig ovanligt trött. Så därför ska jag nu göra det jag längtat efter hela dagen, sooooova! Puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Herreminskapelse så vacker du är Anni! Tycker du det ansiktet visar på trötthet så längtar jag tills jag kan vara så trött! Du är underbar<3

Svar: Du är fantastisk <3 <3 <3
usanni.blogg.se

2013-02-26 @ 15:48:28
Postat av: Emma

Längtar också tills 10!!!!! :D

Svar: Kommer bli AWESOME!!
usanni.blogg.se

2013-02-26 @ 19:33:37
URL: http://emmapetzen.blogg.se/losangeles
Postat av: Sofie

snygging!!

2013-02-27 @ 06:18:32
URL: http://www.sofiemcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0