Friday night

Ja denna fredag blev väl inte riktigt som tänk om man säger så. Skulle med ett gäng au pairer för att kolla bio men dem bor en bit härifrån. Har aldrig heller varit där och det tar ca 40 minuter med bil, så efter mycket tvek fram och tillbaka bestämde jag mig istället för att träffa Sofie  (den danska tjejen jag träffade igår) inne i Walnut Creek för bio.
 
Körde dit och fick sedan ett sms att hon fått bensinstopp på motorvägen, stackare. Så nu sitter jag här på mitt rum istället, köpte med mig lite godis hem. Herregud, sämsta vanan. Köpa med mig godis hem och vränga i mig. Måste sluta. Kan knappt knäppa mina jeans längre och det är ju inte överdrivet kul när man varit här i 5 veckor.. Nu ska jag somna till Ensam hemma hade jag tänkt! Hoppas ni sover gott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0