Lycka

Häromdagen stod det ett stort paket utanför dörren till mig, jämte fanns även ett stort kuvert som jag vet är till alla hjärtans dag så den väntar jag lite med att öppna. Men den stora lådan slet jag upp och fick fram exakt det jag velat ha varenda dag sen jag kom hit. LÖSGODIS! Fanns både det och kinapuffarna. Helgen är fulländad.
 
Vilka föräldrar man har va. Pappa har även lagt ner mina fotbollssaker vilket jag bett honom skicka för ska kolla upp om jag kan spela fotboll här. Man ska nämligen läsa 6 credits och hur coolt hade det inte varit att spela fotboll på college här? I have to!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste man läsa på college om man är au pair i USA? Och hur mycket kostar det isåfall? (:

2013-02-11 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0