Maginfluensa

Detta skrev jag igår innan jag gick och la mig:
Häromnatten vaknade jag av att Julia spydde och för några minuter sedan hörde jag någon komma springandes utanför och in på toan. Det var Alex som spydde han med. Jag är LIVRÄDD för att få något så dränker mina händer i handsprit i princip hela tiden. Känner mig så elak för tycker verkligen synd om barnen men samtidigt vill jag inte riktigt närma mig i och med att jag verkligen inte vill bli smittad.
 
Nu ska jag släcka ner och sova, godmorgon ♡
 
Idag:
Kommer inte ihåg senaste gången jag mådde såhär dåligt. Kommer inte heller ihåg senaste gången jag tyckte så synd om mig som jag gör idag. Nu gick alla planer inför helgen i kras och istället blir det filmer! Puss

Kommentarer
Postat av: Issa

Åh nej!!! Krya på dig!! Puss

2013-02-03 @ 09:35:30
Postat av: Mamma

Älskade gumman Krya på dig!! Förstår att du är bättre nu än när vi hördes sist, men sköt om dig. Älskar dig ❤️

2013-02-04 @ 21:08:08
Postat av: Mamma

Älskade gumman Krya på dig!! Förstår att du är bättre nu än när vi hördes sist, men sköt om dig. Älskar dig ❤️

2013-02-04 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0