One month

Idag tog jag barten in till San Francisco för att möta upp 2 av mina vänner från trainingschool! Herregud vad skönt att äntligen träffa dem och få snacka av sig lite. Var precis vad jag behövde efter en helg av en del hemlängtan. Jag hittade däremot ingenting.... Förstår ni? Inte ett enda plagg! Hittade ett par senilsnören (ni vet sådana till solglasögon?), men that's it! Väldigt bra dag i alle fall och idag var det precis en månad sedan jag flög från Landvetter.
 
Vet inte riktigt vad som hände mig när jag satte mig på barten på väg hem. Fick något EXTREMT sötsug så hoppade in i bilen som var parkerad på stationen och körde till närmsta affär och köpte med mig fullt med godis. Lite allt möjligt, choklad, snören, godisfiskar osv osv. Vräkte i mig det här hemma och sen en skål med flingor också. Nu ligger jag här och vet inte vart jag ska ta vägen, så jävla mätt. Bra avslut i alle fall på denna helgen! Puss

Kommentarer
Postat av: Mor

"Vet inte vad som hände med mig".. Precis som detta sötsug är ngn stor, ovanlig händelse...😄Du är rolig!! Älskar dig höna ❤🐓

Svar: Haha, sant! Godmorgon! Love u <3
usanni.blogg.se

2013-02-11 @ 07:00:19
Postat av: Annika

Maten ser super god ut :)

2013-02-11 @ 17:53:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0