Picknick

 
Godmorgon LÖRDAG! Idag ska jag som sagt in till San Francisco med Sofie och Frida. Har sett fram emot den här dagen! Var precis på Safeway (stor mataffär) för att handla lite saker att ha med. Fick med mig lite frukt, kakor och en sallad. När jag gick ut ur affären kom det plötsligt en liten valp springandes mot mig. Den hade koppel på sig men ingen ägare var i närheten. Så jag tog upp kopplet och sen stod jag där på parkeringen och höll i hunden.
 
 
Var aningen stressad också men kunde inte låta bli att flina åt situationen, "jaha, nu då?"... Varför händer sånt när man är stressad? Stod där i någon minut (som kändes som en evighet), innan ägaren kom. Han hade inte ens märkt att hunden var borta, haha. Nej, nu ska jag fixa mig! Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad skoj du börjar få det :)

Svar: Ja, nu händer det lite grejer :D
usanni.blogg.se

2013-02-23 @ 21:17:39
Postat av: Malin

Vacker! Tack för skypedaten, skönt att få se och höra dig igen :) Saknar dig <3 Puss

Svar: Tack själv! Underbart att få prata :) Får ta det snart igen. Saknar dig med! LOVE U <3
usanni.blogg.se

2013-02-24 @ 14:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0