It's monday

Funderar på att köpa skjortan, beslutsångest..


Då var veckan igång och det känns bra! Är redo för en ny vecka som kommer att bestå av alla ♥ dag (ni anar inte hur stort det är här), skidåkning fick jag reda på igår och även lite annat smått och gott. Min värdmamma berättade för mig att vi skulle åka någonstans för skidor i helgen, kommer inte ihåg vart hon sa dock..

 

Idag ska jag in till Walnut Creek för lite shopping tänkte jag. Såg förra gången jag var där att dem hade Urban Outfitters! Trevlig kväll för er i Sverige, puss.


Kommentarer
Postat av: mor

Du är en underbar människa och dotter. Jag älskar dig ❤️

Svar: <3
usanni.blogg.se

2013-02-11 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0