Sunny day

 
Lyssnade alltid på denna låten innan, hela trains senaste album är grymt, check it out! 
Ja vad var det jag sa, upp ner, upp ner går det! Försöker att inte tänka så mycket över huvudtaget men tyvärr är jag en sån person som är väldigt bra på att analysera saker. Fick en släng av hemlängtan ikväll och så fort jag börjar känna det börjar jag tänka vilket leder till mer hemlängtan. Ond cirkel det där!
 
Som tur vet jag ju att det försvinner och sen plötsligt vill jag ju absolut inte hem. Ja, det går fram och tillbaka helt enkelt. Idag har jag träffat en tjej som heter Vivien och kommer från Tyskland. Mötte upp henne inne i Walnut Creek och satte oss på Cheesecake Factory. Sen blev det en sväng inne på Forever 21 innan det var dags att åka hemåt. Väldigt härlig tjej så vi lär nog träffas fler gånger! Nu ska jag kolla igenom dagens flöde från facebook! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0