Super bowl

Idag är det söndag och super bowl! Tanken var ju att åka in till San Francisco med Frida och Amanda men eftersom jag gått och blivit magsjuk får dagen spenderas hemma istället. Aningen bitter är jag måste jag erkänna, haha. Men nej, ibland blir det inte som man vill!
 
Idag mår jag i alle fall som en gud om man jämnför med gårdagen. Var nog längesedan jag varit så sjuk som igår. Sov i princip från klocka 15 till 08 imorse. Men min mage är fortfarnade inte helt 100 plus så vill jag inte smitta någon.
 
Är så himla sugen på svenskt godis, och det finns lite i skafferiet där nere. Men jag måste berätta något roligt. Jag tog ju med mig godis till barnen, och för några dagar sedan blev jag så SJUKT sugen på det. Så när jag var ensam hemma gick jag och åt lite av det. Och jag kunde liksom inte sluta, ja ni vet ju hur det blir när man ätit en bit. Man måste ha mer! Så när barnen skulle ta varsin bit för någon dag sedan sa Alex, "No, this isn't mine, I had soooo much more". Och så letade han i en evighet efter sitt godis, haha. Där stod jag jämte och kände mig dum! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är GRYM Anni, tänker på dig din stackare! Krya på dig och hoppas du blir frisk snart! Puss <3 <3

2013-02-03 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0