Bra dag

Idag har varit en riktigt bra onsdag. Utan någon speciell anledning faktiskt. Åkte in till Walnut Creek efter att jag gjort min första lasange (blev faktiskt riktigt god) för att shoppa lite. Behöver lite bas plagg här då det är det mesta jag går runt i. Orkar liksom inte klä mig i något speciellt om dagarna.

 

Något som också är väldigt bra är att "Johannas" barn och "mina" barn är väldigt bra vänner så idag träffades vi alla på Starbucks för en fika. Imorgon är det alla ♡ dag! PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

Så härligt att du har det bra! Du är mitt ❤. Älskar dig

2013-02-14 @ 08:22:14
Postat av: Louise

Hej!
Vilken fin blogg du har, fortsätt med det grymma jobb du gör!
På min blogg kan du läsa om mitt liv i Italien där jag lever drömmen jag har haft i sju år men även om mina blickar mot vuxenlivet där jag tänker satsa på en karriär som skådespelerska och teaterhögskolan står på tur härnäst. Vardagsinlägg blandas med bilder på lite för mycket pasta, pizza och risotto samt galna upptåg med både mig och italienarna som huvudpersoner. Jag försöker ha med mycke kultur och just nu ligger ett inlägg med massor av bilder från karnevalen i Venedig uppe på bloggen. Jag vill förmedla betydelsen av att följa sina drömmar och hoppas på att inspirera många fler att göra samma sak!
ladolcevita.devote.se

2013-02-14 @ 20:25:47
URL: http://ladolcevita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0