Tennis

Idag har vi lirat tennis! Alex har träning så då brukar jag och Julia passa på att hänga på banorna jämte. Dock blir det inte så mycket spel utan mer att leta efter skalbaggar.. Kan idag berätta att vi räddade livet på en mal. Började med att jag råkade sätta mig på malen, men sen återupplivade vi den, haha.

 

Sen har jag även upptäckt något av det bästa jag upptäckt tror jag. Livsfarligt gott. Inne i den affären (big baouta mataffär) där jag köper sushi har dem provexemplar på kakor. En stor bunke med nybakta kakor som är helt varma. Där får man ta en och smaka om man vill! Idag gick jag rundor i affären och låtsades sedan se förvånad ut varje gång jag gick förbi där för att ta en ny kaka. Ska gå dit varje dag, fantastiskt gott! Nu ska jag skypea med Malin! Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahha anni orkar inte!!! dog av garv om det där med att du satt dig på malen och sen kakorna!!! hahaha gott skratt

2013-02-22 @ 23:32:06
URL: http://www.sofiemcarlsson.blogg.se
Postat av: Anonym

du verkar ha fullt up,tänk bara go då många varv i affären..
kul att du ser ut att trivas! puss från mmumma

Svar: Haha ja precis! Tänker på dig. Puss
usanni.blogg.se

2013-02-24 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0