The hair

Glömde ju berätta om håret. Så fort jag får för mig något måste det hända NU. Jag försöker ha mer tålamod men det går ju bara inte ibland. Som idag. Hade ingenting att göra och frågade Johanna om hon visste någon bra frisör i närheten. Fanns en ca 10 minuter härifrån så ringde dit och hade tid en kvart senare.
 
Berättade att jag ville ha bort det orangea och allt verkade skitbra, tills jag kom hem. Still orange! Så ska ringa tillbaka imorgon och be dem göra om det. Såhär är det alltid med mig och det finns väl inte mycket mer att göra än att flabba åt det. Det är inte lika oranget som innan men jag ville verkligen bort med ALLT! Jaja, slut tjatat om håret, nu vet ni hur läget är i alle fall! Hoppas ni haft en rolig fredagskväll. Själv längtar jag ihjäl mig tills söndag då det blir San Francisco med Amanda och Frida! Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo allt är bra i här hemma, händer inte så mycket! Men skojar du, tycker den hårfärgen är skitsnygg som du har! Trodde det skulle vara så ;)

2013-02-02 @ 17:34:45
URL: http://sofejas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0