Valentine's day

Morgonen började med att jag öppnade paketet mamma skickat till mig inför alla hjärtans dag. Väldigt uppskattat och bra början på valentine's day. Tog sedan en powerwalk och lite frukost innan jag började jobba, ganska skönt att börja dagen med en runda ute faktiskt, tro det eller ej!

 

Har sedan bakat äggfria cupcakes som var lika torra som grus. Julia tål som sagt inte ägg så tänkte testa att göra det utan det, var inte mycket att ha... På dagen träffade jag även en riktigt go dansk tjej inne i Walnut Creek, kommer träffas fler gånger! När jag slutat åkte jag sedan hem till Johanna och käkade sushi, perfekt slut på den här dagen. Nu blir det sömn och ska försöka rycka upp mig med bloggningen, jag som snittade 3 inlägg per dag där ett tag, hehe! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad alla hjärtans dag! Mer bloggning vill vi ha! Saknar dig puss <3

2013-02-15 @ 09:13:25
Postat av: Malin

Jag kan snacka med Matilda om lite bra och goarecept utan ägg om du vill:). Hon är ju också allergisk :)).

2013-02-15 @ 14:14:35
URL: http://www.malinelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0