Breakfast

Nu har vi precis ätit upp den otroligt närorika frukosten.... Hehe. Har fått kompensera upp med lite godis för att bli mätt. Idag kommer dem flesta au pairerna så därför har vi inga lektioner på hela dagen utan får istället göra lite vad vi vill. Har spelat spel och nu sitter alla med sina datorer.
 
Annars rullar väl allt på bra, ganska seg dag idag men vi tänker gå en runda efter lunch för att se området lite. Verkar ligga ganska långt ute på landet. Kan även berätta för er som ska åka som au pairer (Issa, haha) att man behöver inte packa alla kläder som man ska ha till trainingschool i sitt handbagage utan man får ha sin stora resväska på rummet också! 
 
Kul förresten att ni kommetarerar, blir så mycket roligare då! 

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag är lite o påläst men var är du nu? Jag antar att du ska till en familj och bo sen eller ska du bo där du bor nu?

2013-01-14 @ 18:03:42
URL: http://sofiasfoto.webblogg.se
Postat av: Issa

Bra med info Anni! Gillas starkt! Måste bara säga att så jäkla häftigt att du är där nu, att du har ett eget kort på trappan liksom!!!! PUSS

Svar: JAG VET! Nu ska jag bara ta ett där alla sitter på den också, haha! PUSSPUSS<3
usanni.blogg.se

2013-01-14 @ 20:00:36
Postat av: Ida

Kul att du är framme nu Anni! Haha jag är riktigt spänd på att läsa allt. Uppdatera ofta för jag klickar in här x antal gånger om dagen :) Puss

Svar: Kul med en trogen läsare :D Ja ska försöka hålla er uppdaterade med många bilder! Will do my best :D PUSS<3
usanni.blogg.se

2013-01-14 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0