Busy day

Tisdagarna är det värsta, flänger runt överallt på alla olika aktiviteter och mellan där ska snacks käkas och mat göras osv. Sen är det ju det här med att hitta också.... Kör vilse varenda gång jag sätter mig i bilen känns det som!
 
Annars idag har jag fixat med mitt social security number. Ungefär som ett personnummer fast här i USA (som jag fattat det som). Man skulle då fylla i sina föräldrars namn, förnamn, mellannamn och efternamn. För er som inte vet så är min mamma från Finland och jag tror inte ditt mellannamn blev rätt mamma... Haha! Nu ska jag hämta barnen i skolan och ska försöka att få ihop en presentation av familjen ikväll (morgon för er!). Puss och vad kul med kommentarerna, uppskattas ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: Päivikki

Va??!! Kan du inte stava till mitt andranamn?? Ett vanligt enkelt internationellt namn som Päivikki kan väl inte vara så svårt 😃...puss puss, du är rolig!!❤

2013-01-30 @ 07:16:48
Postat av: Anonym

inte undr på att du kör vilse där,när du hittar inte till Halmstad från Tomelilla utan att köra runt Kalmar!

2013-01-30 @ 09:57:39
Postat av: Aggetatorn...

Du är snyggg!!!!

Svar: Vilket sammanträffande! PUSS <3
usanni.blogg.se

2013-02-06 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0