Good day

Idag har varit en väldigt bra dag. Det gäller att ta vara på dem för det går verkligen upp och ned. Ibland känner jag bara att WOW, jag bor i USA och jag klarar det här. Sen kan det gå 10 minuter och allt jag vill göra är att ligga i min säng hemma och inte känna ett enda måste.
 
Idag hämtade Johanna upp mig och sen åkte vi och satte oss på Starbucks som finns här i närheten. En sak jag ska fylla i på min bucketlist är att lära mig dricka kaffe så jag övar... Johanna sa att jag nog skulle gilla mocka latte (har jag för mig den hette?), och hon hade helt rätt. Smakade ju som varm chocklad! Hehe. Ikväll är jag ledig! Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman Jag är så glad att det flyter på för dig. Njut sv detta året, vi finns här hemma för dig ❤

2013-01-31 @ 10:04:03
Postat av: Issa

Du är grym Anni! Saknar dig men det var kul att höra att det går bättre! :D hörs snart igen! Puss <3

2013-01-31 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0