New York!

Hej! Nu är jag äntligen framme, och vad gör jag uppe egentligen? Har snart varit uppe i ett dygn men vad gör man inte för ett blogginlägg! Tänkte att jag var ju tvungen att ge er en liten update innan jag går och lägger mig. 
 
Allting har verkligen gått så himla bra och smidigt. Har som längst stått i kö i 15 minuter kanske och båda flygen (först Göteborg-London, sen London- New York) har gått riktigt fort. Träffade en tjej som heter Sarah i Göteborg som också skulle hit vilket var väldigt skönt. Väl framme i NY hittade vi ännu fler tjejer och tillsammans gick vi till bussen som skulle ta oss till skolan.
 
Vid detta lagret var jag SVINhungring (varför är jag alltid det?) och har nog aldrig blivit så glad som jag blev när Brittany (ledare/lärare) berättade att det fanns mat där uppe och vi fick äta hur mycket vi ville. Tänk er nu att jag är extremt hungrig, går mot matrummet där jag tror en buffé ska stå framdukad, men öppnar ett kylskåp med.... yoggi i! haha. 
 
Nu ligger jag ensam på rummet (dem andra kommer imorgon) och är överlycklig över att vi har WIFI. Först hade jag bäddat sängen längst mot fönstret, ni ser på bilderna. Sen la jag mig där men märkte att internetet där knappt fungerade, så har precis bäddat om och här funkar det bättre. Överlycklig att jag är först! Men nu ska jag lägga mig, svettas ihjäl däremot. Måste vara något fel på ventilationen.. Inget mig emot, ni som känner mig vet ju att jag brukar sova i en bastu.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att allt har gått bra!! Ha nu en super vecka och ta vara på tiden! Puss

Svar: Tack! PUSS!
usanni.blogg.se

2013-01-14 @ 08:50:35
Postat av: Jennie

Åhh vilka fina rum :P Känner igen mig! haha :)

Svar: Haha visst är dem ;) Inte mycket att ha.... hahaha!
usanni.blogg.se

2013-01-14 @ 15:47:40
Postat av: Mamma

Fin du är.. Ha det så roligt och var rädd om dig ( det funkar att göra båda sakerna samtidigt :) ) puss

Svar: Haha ska ha det i åtanke! PUSS
usanni.blogg.se

2013-01-14 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0