One week

Idag har jag varit här exakt en vecka! Men det känns som det gått längre tid i och med att jag sett så mycket nytt. Idag har jag och Claudia (deras gamla au pair) varit ute och gått en lång runda. Finns ett jätte fint reservat här i närheten där det är perfekt löparspår. Ska försöka ta mig dit så ofta som möjligt när barnen är i skolan.
 
Nu ska jag hämta Alex i skolan och sedan vidare till tandläkaren med honom. Hehe blir intressant om jag hittar. Igår körde jag HELT vilse och snurrade runt på gatorna tills jag stannade och frågade några. Gatorna ser ju exakt likadana ut! Puss och hoppas ni har en rolig fredag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur har du det vännen?? Skype imorn??:)

2013-01-26 @ 16:57:24
URL: http://Malinelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0