Packningslista

Här har ni min packningslista inför mitt kommande år i USA. Jag är inte riktigt klar och det kommer säkert fyllas på med massor med punkter men just nu ser den ut såhär i alle fall. Mycket att tänka på och även mycket saker man vill ha med som antagligen inte kommer gå. Därav alla frågetecken, haha.
 
Har däremot skrivit en annan lista också där det står lite mer detaljerat vilka kläder jag kommer ha med mig. Men det är inte så kul att läsa: t-shirt ZARA, t-shirt H&M, t-shirt Gina, osv, haha. Imorgon är det en vecka kvar och jag tror aldrig jag varit så sugen på detta som nu! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

På din organisation du åker med, Cultural Care, får man välja vilken stad man vill bo i? För efter min student så vill jag också bli au pair, fast vill väldigt gärna bo i L.A, iaf någonstans i Kalifornien (:

2013-01-06 @ 20:12:34
Postat av: clara

Din blogg är verkligen jättefin och jag kan inte förklara hur avis jag är på att du ska bo i San Francisco, där är det galet underbart!! jag undrar bara.. vart redigerar du dina bilder?? :)

2013-01-06 @ 20:36:43
URL: http://clarabj.devote.se
Postat av: Matilda

Om man ska bli au pair så måste man ju ha barnerfarenhet, hur gjorde du? Jobbade på dagis eller gjorde du något annat? :)

2013-01-06 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0