Paket till värdfamiljen

Har funderat rätt mycket på det här med presenter till värdfamiljen men idag fick jag köpt det mesta! Ska köpa med mig godis också! Hittade massor med saker idag och ville köpa allt men det lär ju inte gå ner i väskan... Vet inte hur jag riktigt ska få ner allt detta heller med mina kläder.
 
Till barnen köpte jag varsin fotbollspysselbok och pennor till det, Pippi Långstrumpsbok på engelska, ett kit där man kan göra sina egna studsbollar, ett annat kit där man gör sina egna smycken och sen badskum. Till föräldrarna ska jag ge en bok med svenska recept men som står på engelska och kökshandukar! Lite svårt när man inte riktigt vet var dem har för inredningsstil men dessa funkar nog till det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0