Pizzaparty

Lite pics från pizzapartyt igår och lektionen idag. Tveksamt däremot om man kan kalla det party. Förövrigt har nu lektionerna dragit igång och vi har blivit indelade i grupper beroende på vart man kommer att bo någonstans.
 
Fick lite roommates igår förresten, kommer inte ihåg deras namn men en var ifrån Tyskland och den andra från Colombia. Snackade med dem lite innan jag gick och la mig och samtalet flöt på helt okej. Försökte även mig på min spanska med hon från Colombia.... Hehe. Inga kommentarer!
 
Sen kör vi väl ett av mina dagliga tips för er som ska hit: FLIPFLOPS! Är överlycklig att jag tog med mig det för golven är inte så fräscha och det är rätt smidigt att hoppa in i när man går från rummet till duschen. Nu ska jag läsa ikapp alla bloggar och facebook (finns inte så mycket att göra här på kvällarna förutom datorn). PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha på min tid fanns inget WiFi, då var det datasal som gällde :p

Svar: Haha back in the good old days! Blev överlycklig när hon sa att det fanns WIFI, har räddat mina kvällar! Haha! <3
usanni.blogg.se

2013-01-16 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0