Presentation

Fick en fråga i kommentarsfältet om jag kunde göra en presentation om familjen och absolut! Kan underlätta för er att få ett ansikte på barnen när jag exempelvis skriver deras namn. Jag tar hand om en kille och en tjej, Alex och Julia. Alex är storebrorsan som är 9 år och är intresserade av dem flesta sporterna. Är väldigt duktig i skolan också och spelar 2 instrument, han går även på mandarin!
 
Sen har vi Julia som är 7 och även hon går på mandarin! Hon är en väldigt livlig och rolig tjej som äääälskar när man fotar henne! Hon är även ett stort fan av Taylor Swift. Sen har vi mina värdföräldrar Justin och Sally på den sista bilden! Ja, det var nog det!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Omg vad vackert det är där! Och vad go familjen ser ut att vara! Hoppas allt är som det ser ut som på bilderna! Vackert och glatt :D PUSS <3

2013-01-30 @ 11:37:21
URL: http://inspirations.blo.gg/
Postat av: Stina

Barnen ser jätte mysiga ut! Vi får skype nån dag? :D

Svar: Absolut :D lägg till mig på Skype: Anni-nilsson! PUSSS <3
usanni.blogg.se

2013-02-04 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0