San Francisco part 2

Igår var jag och Claudia inne i San Francisco! Första gången för mig som jag var där, och jag är inte besviken! Vi försökte hinna med alla turistattraktioner så blev inte så mycket tid över till shopping, ska ta det i helgen istället. Vi besökte cheesecake factory och JÄVLAR var gott det var. Både maten och cheesecaken var gott. Efter det gick vi in på Victoria Secret vilket är inget att rekommendera, först cheesecake factory och sen VS, hehe. 
 
Vi åkte även cablecar vilket var väldigt fint och efter att vi sett Golden gate bridge drog vi oss hemåt! Mycket bra dag och jag är glad över att bo i denna staden! Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Woho jag känner igen mig! Jättefina bilder :) PÖSS

Svar: Tack min fining!! PUSS
usanni.blogg.se

2013-01-29 @ 16:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0