Starbucks

Nu har jag kört för första gången på motorvägen här, och we survived!!! Som ni vet så är det aningen annorlunda här än i Sverige. Dem har ca 4-5 filer här istället för 2 som hemma vilket gör det lite svårare, men jag tror nog det ska gå bra. Sally (värdmamman) berättade att varje au pair dem haft har haft sin lilla "krock", eller repat bilen på något sätt. Konstigt nog känns det bättre när hon sagt det! Blev ett snabbt stopp på IKEA innan vi åkte hem igen.
 
Har även varit på Starbuck för första gången här i USA! För er som inte vet har jag dille på Lemonad och det kommer verkligen att bli min drog här. Förövrigt ska jag hämta Alex om någon timme på skolan och sedan ska vi förhoppningsvis spela tennis. Har sagt att jag är AWESOME på det (varför har jag sagt det?) av någon anledning så han tror väl jag är värsta stjärnan. Vilket jag kan meddela att jag inte är. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med lite SB, IKEA och tennis! Nu börjar det likna något :)

2013-01-24 @ 23:33:58
Postat av: Mamma

Tänk så många nya saker du ställs inför och måste lösa, vilken utmaning detta är. Märker att du börjar komma in i rutinerna mer och mer för varje dag, skönt! Ha det så bra/ älskar dig ❤️

Svar: love u <3
usanni.blogg.se

2013-01-25 @ 07:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0