Statue of liberty

Okej jag är SVIN trött men mina roomies packar sina väskor så kan ändå inte gå och lägga mig, därför tänkte jag bara slänga upp denna bilden från idag. Vilken jävla stad. Jag är fortfarande mållös och trots att det har varit en väldigt intensiv dag i NY (slutade med att vi kutade 18 kvarter för att hinna med bussen), så har den varit fantastisk!
 
Vilket perfekt avslut på denna trainingschool och jag kan lova er att jag har massor med bilder att bjuda på (cliffhanger), men inte ikväll. För nu ska jag sova och imorgon väntas en lång dag, dagen jag träffar min värdfamilj för första gången. Wish me luck! Puss och tack för alla fina kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint foto! Visst är NY underbart, dit får vi åka ihop någon gång. Så roligt att du skriver blogg och lägger upp foton, det känns som jag är med dig ❤️ puss

2013-01-18 @ 09:39:58
Postat av: Malin

Åhh, riktigt nice! Snygg är du med som alltid ;) puss

2013-01-18 @ 10:10:32
Postat av: Emma Johansson

Gryyyyyymt Anni!!
Lycka till med värdfamiljen och ta det lugnt i trafiken, är riktigt avis på dig! Kram

2013-01-19 @ 00:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0