Växlat pengar

 
Heey babes. Ännu en sak att bocka för på listan. Har nu växlat pengar inför au pair skolan. Man behöver ha med sig växlade pengar dit då man måste betala kontant till sightseeingen vi kommer att göra, även för snacks och dylikt. Växlade så jag har 300 dollar. Det stod att det räckte med 150 men vill vara på den säkra sidan.
 
Förstår ni hur nära det är nu? I don't! 2 dagar kvar i Sverige sedan flyttar jag. Förövrigt så de kommentarer jag inte svarar på i inlägg svarar jag på i kommentarsfältet istället! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att det är jobbigt när du svarar i kommentarsfältet, för då måste man försöka komma ihåg i vilket inlägg det var som man kommenterade och gå tillbaka för att kolla. mycket enklare om du gör det i inlägg

Svar: Ja, det beror ju självklart på vad det är för kommentar! Men ska ha det i åtanke ;)
usanni.blogg.se

2013-01-10 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0