Blir så trött....

Saknar mina bruds!
Alltså jag blir så trött på mig själv ibland. Av en slump tänkte jag kolla mina biljetter till New York och ser att jag bokat am istället för pm. Vilken jävla nöt. Så flyger alltså på natten istället för på dagen som jag trodde... Jaja inte mycket att göra åt!
 
Har haft en bra söndag. Hängt med Sanna och sen har jag varit med värdfamiljen. Spelat fotboll och kort, sen åt vi utomhus, väldigt bra kväll. Imorgon är det måndag och känner mig inte alls redo för en jobbvecka. Ledig helgen dock vilket är gött! Satt förresten och zappade precis på tv:en, då visar dem Irene Huss? Hade textat det på engelska. Får en skön söndagskänsla av att ha på det i bakgrunden. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0