Weekend

Blev en bra helg! I lördags hängde vi lite hos Lollen då min värdfamilj var där för att fira min värdmamma. Käkade tårta och snackade lite innan vi åkte till Concord som ligger 20 minuter härifrån. Det var där drive-in bion var! Hade med oss kuddar och täcke och satt och kollade i baksätet på bion. Bättre lördagskväll!
 
Idag fixade vi lite drinkar och satte oss vi poolen innan mitt au pair möte. Sanna och Lollen följde med vilket gjorde det hela mycket roligare. Nu sitter jag och letar hotell i NY, behöver alla tips jag kan få så ni som har kan ju dela med er! Imorgon är det måndag och ännu en vecka drar igång, sen på onsdag får jag träffa Mary och Agge som kommer hit!!! Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh det såg ju inte helt dåligt ut du!

2013-07-22 @ 22:18:35
URL: http://fridiisd.blogg.se
Postat av: Aggetatorn...

LÄNGTAR!!!:D puss!

2013-07-24 @ 00:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0