Första juni

Då var det juni då! Maj månad gick ändå rätt fort, även fast jag inte hade något speciellt att se fram emot, som en resa eller liknande. Höjdpunkten på månaden blev ju lätt poolpartyt där jag fick träffa Emma, och fallskärmshoppningen!

 

Annars har denna lördag varit bra! Kollade Alex baseballmatch imorse och under dagen åkte jag in till Walnut Creek en snabbis. Tänkte köpa lite sommarkläder men blev ett par jeans..... Vet däremot inte om jag ska behålla dem. Efter det hade Julia sin Lejonkungen föreställning, och sen avslutade vi dagen med att käka ute. Imorgon är dagen jag har längtat på en evighet här. Jag ska möta upp Lollen på flygplatsen!!! Fattar ni? Min Lolli kommer hit, WIHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0