Glader

Går och lägger mig överlycklig idag. Har ÄNTLIGEN tagit tag i mina credits och har ni signat upp mig på en fotbollskurs i höst på Diablo Valley College. Ska bli så himla roligt och även fast det kostade en del så kände jag att det är värt det. Hur kul är det inte att ha spelat fotboll på college? 2 gånger i veckan under hela hösten kommer det att bli. Jag hoppas bara jag gjort allt rätt nu men tänkte ringa dem någon dag i veckan för att se för säkerhetsskull.

 

Annars kom jag hem för någon timme sedan från San Francisco. Är så himla gött när jag slutar tidigare nu när dem har sommarlov för då hinner man göra lite mer saker på kvällarna. Åt en av dem godaste hamburgarna jag någonsin käkat. Hörs imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jäkla häftigt! Kul :D

2013-06-12 @ 09:27:51
Postat av: Mamma

Så himla kul gumman! Tror att det blir ett riktigt lyft i vardagen även om dina lediga timmar verkar vara händelserika 😃snart ses vi ❤️puss

2013-06-13 @ 09:11:25
Postat av: Stina

Gud va kul! :D

2013-06-25 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0