HÄJ

Första flyget gjort! Har två mellanlandningar varav den första är i Denver där jag befinner mig nu. Gick väldigt smidig så hoppas dem andra två också gör det. Har fördrivit tiden genom att lyssna på Alex & Sigges podcasts. Jag undrar vad folk tänker om mig när jag plötsligt brister ut i ett hysteriskt GAPflabb. Kan inte hålla mig!

 

Skypeade precis en snabbis med Malin som satt i taxin påväg till Leffes, haha. Världens roligaste kvällar har jag haft där på midsommardagen. Förra året ramlade jag däremot stenhårt i en stentrappa där så har fortfarande ett ärr mitt på smalbenet. Gick runt med ett stort, blått plåster. VI SES I FLORIDA (eller Houston där nästa stopp är!) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0