Baseball

Idag visade min värdmamma mig statistiken på deras internetanvändning via mobilerna och ipadsen och hur den förändrats sen jag kom. Skämdes ihjäl, haha. Kurvan hade ökat rejält kan man ju säg. Så kom på att det kanske inte varit så bra idé att skypea på 3G:t.. När jag jobbar och är med barnen så är jag ju inte inne men när jag är ledig så gör jag ju det. 

 

På bilderna ser ni hur jag brukar spendera tiden när Alex har baseball match/träning. Varvar att läsa en bok, kolla matchen och leka med Julia. Julia brukar däremot alltid hitta någon kompis att hänga med. Imorgon är det onsdag och dagens planer är att kanske kolla in ett college här i närheten med min danska kompis Sofie och på kvällen träffa Lise. Bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0