Frågor & svar

Tycker du har så himla bra blogg! jätte kul att följa din resa :D 
Hur mycket i lön får man som aui par? och hur mycket bjuder dem på? äter du med familjen osv? :)
Vad glad jag blir! Tack! Så himla kul med respons :)
Man får 200 dollar i veckan vilket är ungefär 1300 kronor. Detta går man lätt runt på om veckorna! Beror självklart på vad man lägger pengarna på men i och med att mat och boende står familjen för räcker det i alle fall för mig. Mina pengar går för det mesta till shopping, mat (när jag käkar ute) och andra nöjen.
 
Hur mycket familjen bjuder på är rätt svårt beroende på vad det handlar om, men om vi går ut och äter tillsammans så bjuder dem. Om veckorna äter jag med familjen och på helgerna beror det på lite vad jag gör för något. Men försöker ändå äta hemma på helgerna för vill ju inte bara åka iväg så fort jag inte jobbar. Ja, tror det var det, är det något mer du undrar så bara fråga på :) Kram

Kommentarer
Postat av: Filip

Jag har hört att man tjänar 700dollar i veckan, men detta stämmer alltså inte då?

Svar: Undra vad det var för stolle som sa det till dig..
usanni.blogg.se

2013-03-18 @ 10:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0