Lycka

Idag när jag hämtade in posten hittade jag det här paketet där! Min fina Malin som vet exakt vad jag gillar. Favoritchoklad, bilar, kexchoklad, en present (som jag öppnar på påskafton tänkte jag) och handlotion. Detta gjorde mig så himla glad! Samtidigt som jag drabbades av en enorm längtan och saknad efter henne ♥ 

 

Idag är det fredag och kom precis innanför dörren efter en lunch med Lise! Har hittat ett favorithak här i Lafayette som heter Boulange. Om en stund ska jag hämta upp värdfamiljen på flygplatsen. Imorgon blir det första utgången här i San Francisco, kan ju inte bli annat än bra med mina tjejer. Amanda saknas dock :( Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Klar att du ska få lite svenskt godis ;) Saknar dig med, väldigt mycket faktiskt. Puss!

Svar: Välbehövt var det!! Love you <3
usanni.blogg.se

2013-03-17 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0