Påskpaket

Kolla här vad jag fick på posten idag! Världens bästa påskpaket. Tack, tack, tack mamma tusen gånger om! Gjorde mig så himla glad alltså. Perfekt att ha i stugan i Tahoe, får se om jag delar med mig men är verkligen tveksam, hehe.
 
Hände en rätt rolig grej innan förresten. Kom ner där nere och så satt min värdpappa i soffan och hade på sin en fin skjorta. Tänkte vara lite trevlig och säga det så sa "nice skirt" av någon anledning. Jag VET ju att det heter shirt, lite har jag ju lärt mig på dessa 2 månader, haha. För er som inte vet så är ju skirt kjol. Han kunde inte låta bli att flabba lite! Annars idag kom jag precis hem ifrån Lise där jag hängt med henne, Martine och Felicia. Härligt gäng! Nu blir sömn innan en fullspäckad dag imorgon. Jag hoppas verkligen jag kommer att internet i Tahoe men är osäker... Vi hörs när vi hörs. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså, jag skickade paketet i måndags. Det tog tre dagar! Otroligt, men vilken tur!! Hoppas du får det mysigt! 💖Glad påsk och love you 💛💛🐣

2013-03-29 @ 13:06:21
Postat av: Mamma

Förstår att du är populär over there när breven kommer fram på adressen Anni nilsson USA!! 😂

2013-03-29 @ 13:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0