Godnatt

Lite av mitt rum, har försökt få upp en del bilder här så det känns som hemma.

Då var det dags att lägga sig för denna dagen också. Avslutade dagen med ett skypesamtal med Madelene, en tjej jag träffade när jag var på ambassaden för att fixa mitt visum. Hon stod framför mig i kön så vi började prata där och klickade direkt. Så himla härlig tjej och när man tänker på vilka vänner man träffar genom denna resa man gör är det ju helt otroligt egentligen. Så jäkla värt allt slit!
 
Har skypeat med Adam idag också, herregud vad jag saknar honom.. Nu ska jag släcka ner och sova, upp tidigt imorgon för att köra min värdfamilj till flygplatsen som ska på äventyr! Puss

 


Kommentarer
Postat av: malin

åhh va jag saknar vår turkeyy resa!!!! Saknar att hänga med dig och agge!! :D

Svar: Då är vi två alltså, tänker på den resan och er jätte ofta! LOVE <3
usanni.blogg.se

2013-03-08 @ 22:05:29
Postat av: Mamma

Mysigt rum du har och fina foton. Du är världens mysigaste, älskar dig ❤️

Svar: <3
usanni.blogg.se

2013-03-08 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0