Picknick

Hej lovies! Måste först och främst be om ursäkt för alla kassa mobilbilder som denna blogg endast erbjuder. Men jag har ingen ork riktigt till att släpa på systemkameran. Den får istället hänga med när jag åker in till San Francisco, eller gör något annat lite mer intressantare. Idag hade vi picknick efter skolan. Det var faktiskt ganska uppskattat så tänkte köra det lite oftare hade jag tänkt.
 
Gud jag låter så arg i min text? Det är jag inte. Försöker att inte använda så mycket utropstecken bara. För när jag läser igenom mina inlägg så är det utropstecken efter nästan varje mening. Men punkt låter man ju så arg på! Nej, har inte mycket vettigt att komma med märker jag, haha. Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0