Pier 39

Bra lördag idag! Vaknade tidigt och åkte in till San Francisco nästan direkt. Strosade lite i affärerna innan jag gick till Pier 39 för att äta lunch. Hittade en mexikan restaurang och satt där ett bra tag innan jag köpte lite glass och gick tillbaka för mer shopping. Åkte sedan hem för har jobbat/jobbar kväll ikväll.
 
 
Förövrigt har jag hittat en påse med kolor i skafferiet som är så förbannat goda. Ett av mina sämre beteenden är att jag har inget stopp när jag väl börjat med något. Det gäller nästan det mesta. När jag hittat något som jag tycker om att göra/äta snöar jag mig helt in på det och är liksom fast. Samma sak med dem här kolorna. Kan inte sluta äta förrän det är helt slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0