Pinsammaste hittills

Kom precis hem från en liten shoppingtur inne i Walnut Creek med min danska vän Sofie! Hittade conversen ovan. Förstår inte riktigt vad jag tänkte med när jag packade mina skor hit till USA. Har med mig 4 par, ett par flipflopps, ett par boots, träningsskor och platåskor. Platåskorna? Kunde jag inte prioriterat lite bättre och tagit med några sommarskor, haha.

 

Kom på förresten att jag glömt berätta för er om något riktigt pinsamt som hände för ett tag sedan. Jag fick en iphone av mina värdföräldrar när jag kom hit då jag har bland annat mitt schema i kalendern där. Min iphone är synkad med värdmammans så hon kan göra mitt schema så jag ser det i min telefon. Det jag inte visste var att anteckningarna också synkades... Hörde en jättebra låt på radion så jag skrev ner texten där, som var: I wanna wrap you up, wanna kiss your lips, wanna make you feel wanted. Skämdes ihjäl när hon bad mig att använda evernote istället för mina anteckningar...


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahhaha Anni då!

Svar: Skäms fortfarande! haha
usanni.blogg.se

2013-03-06 @ 06:58:26
URL: http://fridiisd.blogg.se
Postat av: Issa

HAHAHAHAHAHAH asså du anar inte hur mycket jag skrattade när jag läste detta!

2013-03-06 @ 17:40:31
Postat av: Emma

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA ae fyfan va kul!!! Dör!! Hon ba eh Anni I like you too...eheh. Låten heter förövrigt Wanted med Hunter Hayes haha men antar att du hittat det redan hihi. Ses snart! :D

2013-03-07 @ 05:55:20
URL: http://emmapetzen.blogg.se/losangeles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0