Skypedate

Kul att jag sitter här och uppdaterar alla svenska bloggar om och om igen. Precis som några inlägg skulle komma såhär halv sex på morgonen hos er. Malin din blogg har jag nog varit inne på 5 gånger den senaste timmen, haha. Märklig vana att uppdatera bloggar och blir lika besviken när det inte kommit något inlägg. Tur att jag har mina babes bloggar från San Fran som man aldrig vet om dem uppdaterat såhär på kvällskvisten. 
 
Förövrigt har jag haft lite skypedates idag, en med Malin och en med mamma och Adam. Vad härligt det är att prata med dem. Jag och mamma konstaterade att nu är det bara 93 dagar tills vi ses. LÄNGTAR! Däremot försöker jag att njuta av nuet och imorgon är det fredag vilket betyder sushidejt med Johanna, perfekt start på helgen. Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Seriously? Kommer din familj hit den 23e juni?? :D

2013-03-22 @ 08:15:19
URL: http://fridiisd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0