Time for sleep

Flyget hem igår! Kändes som jag flög i ca 2 minuter eftersom jag somnade så fort jag satte mig i sätet tills vi landade i princip, jag som aldrig kunnat sova på flygplan förr?

Hej bloggy! Idag har jag inte gjort mycket alltså. Tänkte åka till en marknad jag letat upp på nätet men eftersom att kontot verkligen inte tillät det så blev det häng här hemma istället vid datorn. Inte helt fel det heller! På kvällen kom däremot Lise hit. En svensk tjej som jag träffade på barbecuen för några helger sedan.
 
Vi klickar verkligen otroligt bra och lagade lite mat och satt och snackade hela kvällen. Riktigt härlig tjej som bor inte allt för långt ifrån mig. Bra kväll med bra sällskap och nu är det dags för lite sömn! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0